План метадычнага аб’яднання настаўнікаў пачатковых класаў, фізічнай культуры і здароўя на 2013/2014 н.г.

  • Автор записи:
  • Комментарии к записи:0 комментариев

Рисунок7..

Кузьміч Святлана Анатольеўна

Кіраўнік метадычнага аб’яднання настаўнікаў пачатковых класаў, фізічнай культуры і здароўя

Настаўнік пачатковых класаў

Адукацыя: ВЫШЭЙШАЯ

Катэгорыя: ВЫШЭЙШАЯ

Педагагічны стаж: 25 гадоў

План

метадычнага аб’яднання настаўнікаў пачатковых класаў, фізічнай культуры і здароўя  Мураўскай сярэдняй школы  на 2013/2014 н.г.

   Тэма : павышэнне якасці навучання і выхавання шляхам індывідуалізацыі і рознаўзроўневай дыферэнцыяцыі

   Мэта: павышэнне ўзроўню педагагічнага майстэрства настаўнікаў і развіццё іх творчага патэнцыялу шляхам індывідуалізацыі і рознаўзроўневай дыферэнцыяцыі працэса навучання

Задачы МА :

1.Павышэнне якасці навучання ў адпаведнасці з індывідуальнымі магчымасцямі асобы вучня

2. Фарміраванне практычных уменняў і навыкаў на ўроках матэматыкі, развіццё лагічнага мыслення вучняў пачатковых класаў

3. Удасканальванне работы па пераемнасці сям’і, школы і бібліятэкара па арганізацыі чытацкай дзейнасці вучняў

4.Фарміраванне чытацкіх уменняў і навыкаў малодшых школьнікаў

5.Развіццё пазнавальнай дзейнасці вучняў

6.Захаванне і ўмацаванне здароўя ўдзельнікаў адукацыйнага працэсу

 

Паседжанне № 1

Дата правядзення: 30. 08.2013 г.

Месца правядзення: кабінет пачатковых класаў

Форма правядзення: інструктыўна-метадычнае паседжанне

Пачатак: 12г.30 мін.

Удзельнікі: Бух М.У.,Карунас І.С.,Кузьміч С.А.,Саўчук В.М.,Саўчук У.В.,Пятручык К.А.

Тэма: Нарматыўна- прававая база і вучэбна-метадычнае забеспячэнне адукацыйнага працэсу ў пачатковай школе ў 2013-2014 навучальным годзе

Мэта: абмеркаванне нарматыўна-прававой базы і вучэбна-метадычнага забеспячэння адукацыйнага працэсу ў пачатковай школе ў 2013-2014 н.г.

 

 

План правядзення

І. Пытанні для абмеркавання:

  1. Аналіз работы  метадычнага аб’яднання настаўнікаў пачатковых класаў,фізічнай культуры і здароўя за  2012/2013 н.г.                                               (Кузьміч С.А.)
  2. Задачы   метадычнага аб’яднання настаўнікаў пачатковых класаў, фізічнай культуры і здароўя  і абмеркаванне плана  работы на 2013-2014 навучальны год ( Кузьміч С.А.)
  3. Абмеркаванне забеспячэння нарматыўнай,інструктыўна-метадычнай базы па вучэбных прадметах у пачатковых класах

3.1.“Аб выкладанні вучэбных прадметаў на 1 ступені агульнай сярэдняй адукацыі ў 2013/ 2014 навучальным годзе” ”                                                                (Карунас І.С.)

3.2. “ Аб выкладанні вучэбных прадметаў на 1 ступені агульнай сярэдняй адукацыі ў 2013/ 2014 навучальным годзе”                                                       (Саўчук В.М.)

3.3.”Аб выкладанні вучэбнага прадмета “Музыка” ў 2013/2014 навучальным годзе”                                                                                                                 (Пятручык К.А.)

3.4.“Аб выкладанні вучэбнага прадмета “Фізічная культура і здароўе” ў 2013/ 2014 навучальным годзе”                                              (Саўчук У.В.)

  1. Кантрольна-ацэначная дзейнасць на ўроках у 3-4 класах па вучэбных прадметах “Музыка”,”Фізічная культура і здароўе”,”Выяўленчае мастацтва”,”Працоўнае навучанне”                                            ( Кузьміч С.А.)
  2. Метадычныя рэкамендацыі па фарміраванні культуры вуснага і пісьмовага маўлення ва ўстановах адукацыі, якія рэалізуюць адукацыйныя праграмы агульнай сярэдняй адукацыі

                                                                                                         ( Саўчук В.М.)

  1. Аб некаторых асаблівасцях тэматычнага планавання па вучэбнаму дапаможніку “Матэматыка 3 клас  Г.Л. Мураўёва, М.А. Урбант”                                               (Карунас І.С.)

 

 Паседжанне №2

Дата правядзення:  22.11.2013г.

Месца правядення: кабінет пачатковых класаў

Форма правядзення: семінар-практыкум

Пачатак: 09 г.25 мін.

Удзельнікі: Бух М.У.,.,Карунас І.С.,Кузьміч С.А.,Саўчук В.М.,Саўчук У.В.,Пятручык К.А..

Тэма: Тэарытычныя аспекты арганізацыі адукацыйнага працэсу

Мэта: разглядзець эмацыянальна-асабовыя асаблівасці малодшых школьнікаў, распрацаваць сістэму мер па стварэнню псіхалагічнага камфорту вучняў  пачатковых класаў на ўроку

 

План правядзення

І. Пытанні для абмеркавання:

  1. 1.     Узроставыя і псіхалагічныя  асаблівасці дзяцей шасцігадовага ўзросту. Псіхолага-педагагічнае суправаджэнне вучняў у перыяд адаптацыі ( Пятручык К.А.)
  2. 2.     Арганізацыя ўзаемадзеяння ўстаноў адукацыі ў забеспячэнні пераемнасці паміж дашкольнікамі і пачатковым звяном   ( Рубель Л.А.)

ІІ. Практычная частка:                                                                

  1. Наведванне ўрокаў матэматыкі ў 1 класе  ( Пятручык К.А.)
  2. Самааналіз і аналіз мерапрыемства, урока

 

Паседжанне №3

Дата правядзення: 14.02.2013г.

Месца правядзення: кабінет пачатковых класаў

Форма правядзення: семінар-практыкум

Пачатак: 12г.30 мін.

Удзельнікі: Бух М.У..,Карунас І.С.,Кузьміч С.А.,Саўчук В.М.,Саўчук У.В.,Пятручык К.А.

Тэма: Сумесная  работа школы і соцыума ў арганізацыі пазакласнага чытання школьнікаў

Мэта: з мэтай фарміравання матываў звароту да дзіцячай кнігі і патрэбнасціў самастойным чытанні забяспечыць пераемнасць у рабоце педагога, бібліятэкара, своечасовы і цесны кантакт з бацькамі вучняў

 

План правядзення

        І. Пытанні для абмеркавання:

1. Пераемнасць школы, бібліятэкара па арганізацыі чытацкай дзейнасці вучняў

( Пятручык К.А.)

2.Асаблівасці арганізацыі ўрокаў пазакласнага чытання ( Саўчук В.М.)

3. Формы і метады прывіцця навыкаў работы з кнігай

( Кузьміч С.А.)

ІІ. Практычная частка:

1.Наведванне ўрока пазакласнага  чытання ў 3 класе(Карунас І.С.)

2.Самааналіз і аналіз урока

Паседжанне №4                                         

Дата правядзення: красавік-май

Месца правядзення: кабінет пачатковых класаў

Форма правядзення: семінар-практыкум

Пачатак: 11 г.25  мін.

 Удзельнікі: Бух М.У., Карунас І.С.,Кузьміч С.А.,Саўчук В.М.,Саўчук       У.В., Пятручык К.А.

 Тэма: Арганізацыя пераемственных сувязей паміж I і II ступенямі агульнай сярэдняй адукацыі”

Мэта: стварэнне ўмоў для аптымальнага завяршэння навучання на I ступені агульнай сярэдняй адукацыі

 Форма работы: семінар-практыкум

 Удзельнікі: Бух М.У., Карунас І.С.,Кузьміч С.А.,Саўчук В.М.,Саўчук       У.В., Кузьміч С.А.

 

План правядзення

І. Пытанні для абмеркавання:

1.Гатоўнасць вучняў 4 класа да пераходу на II ступень агульнай сярэдняй адукацыі

( Кузьміч С.А.)

  1. Маніторынг стану фізічнага здароўя вучняў 4 класа

( Кузьміч С.А.)

 

ІІ. Практычная частка:

1.Дыягностыка паспяховасці навучання 4 класа. Падрыхтоўка і правядзенне выніковых кантрольных зрэзаў па матэматыцы, рускай і беларускай мовах

( Кузьміч С.А.)

Сачыненні-пісьмы будучым настаўнікам, класнаму кіраўніку “ Чаго я чакаю ад 5 класа”                                                                                        ( Кузьміч С.А.)

  1. Сумеснае правядзенне ўрокаў настаўнікамі 4 класа і настаўнікамі- прадметнікамі ( Кузьміч С.А., настаўнікі-прадметнікі )
  2. Правядзенне свята “ Бывай, пачатковая школа!”

( Кузьміч С.А.)

 

                                                 Літаратура:

1. Вучэбныя праграмы для агульнаадукацыйных устаноў з беларускай мовай навучання 1-4 2009 г.

2. » Пачатковае навучанне» №7 2011г. Стар.3-7″Інструктыўна-метадычнае пісьмо Міністэрства адукацыі РБ да 2011-2012н. г.

3.Інструктыўна-метадычныя пісьмы «Аб выкладанні вучэбных прадметаў на 1 ступені агульнай сярэдняй адукацыі ў 2013/ 2014 навучальным годзе»,»Аб выкладанні вучэбнага прадмета “ Выяўленчае мастацтва” ў 2013/ 2014 навучальным годзе «Настаўніцкая газета»№ 94

“ Аб выкладанні вучэбнага прадмета “ Музыка” ў 2013/ 2014 н.г.

4.Інсруктыўна-метадычнае пісьмо Міністэрства адукацыі РБ » Аб арганізацыі работы устаноў агульнай сярэдняй адукацыі па выкананню кантроля і ацэнкі вынікаў вучэбнай дзейнасці вучняў у перыяд безадзнакавага навучання на 1 ступені агульнай сярэдняй адукацыі»»Пачатковае навучанне» №8 2011г. Стар.3-8

5.Кодэкс Рэспублікі Беларусь аб адукацыі «Пачатковае навучанне» № 2-4 2011г. Стар.3-8,3-9,3-9.

6.Медико-педагогический контроль за организацией учебно-воспитательного процесса в начальной школе,-МН 2003 г.

7.Чупаха И.В.,ПужаеваЕ.С.,Соколова И.Ю.»Здоровосберегающие технологии в образовательно-воспитательном процессе»,научно-практический сборник инновационного опыта, МН 2001г.

8.Нижегородцева Н.В.,Шадриков В.Д.» Психолого-педагогическая готовность ребёнка к школе»

9.Ковалько В.И.»Здоровьесберегающие технологии»,1-4 класс,-М. 2004г.

10.Шулежко Е. Е.» Обучение чтению и письму»-Педагогика-1980,М.Академия 2001-288 стр.

11.Бесова М.К.» К познанию мира — через игру»- М.1995

12.Загурская Е.Л. «Использование активных форм и методовобучения в работе с младшими школьниками»- Мозырь:Белый ветер,2006 г.

13.Оморокова М.И.» Совершенствование чтения младших школьников», методическое пособие для учителя- М.,АРКТИ, 1999г.

14.»Пачатковае навучанне № 4 2009г. Спецвыпуск «Чалавек и свет»

15.»Пачатковае навучанне»№ 2-4 «Чалавек і свет» 2 клас

 

 

Кіраўнік метадычнага аб’яднання                                        ( Кузьміч С.А.)

Добавить комментарий

Этот сайт использует Akismet для борьбы со спамом. Узнайте, как обрабатываются ваши данные комментариев.