План работы метадычнага аб’яднання класных кіраўнікоў на 2013/2014 нав.г.

  • Автор записи:
  • Комментарии к записи:1 комментарий

 

IMG_2917

Ганна Канстанцінаўна Лашкевіч

Кіраўнік метадычнага аб’яднання класных кіраўнікоў

Настаўнік рускай мовы і літаратуры

Адукацыя: ВЫШЭЙШАЯ

Катэгорыя: ПЕРШАЯ

Педагагічны стаж: 25 гадоў

 План работы метадычнага аб’яднання

 класных кіраўнікоў

на 2013/2014 нав.г.

Тэма: “Павышэнне  эфектыўнасці  метадычнай работы з класнымі кіраўнікамі на аснове сучасных выхаваўчых тэхналогій з мэтай павышэння якасці выхавання.”

Мэта:

удасканаленне формаў і метадаў выхавання праз павышэнне майстэрства класнага кіраўніка.

Задачы:

1. Аказанне дапамогі класнаму кіраўніку ва ўдаскаленні формаў і метадаў арганізацыі выхаваўчай работы.
2. Фарміраванне ў класных кіраўнікоў тэарэтычнай і практычнай базы для мадэлявання сістэмы выхавання ў класе.
3. Вывучэнне і абагульненне вопыту работы класных кіраўнікоў.
4. Развіццё творчых здольнасцей педагога.
Чакаемы вынік: павышэнне метадычнай культуры класных кіраўнікоў і, як вынік, павышэнне ўзроўню выхаванасці школьнікаў.

 

Паседжанне № 1

Дата правядзення:       12.09.2013

Месца правядзення:    кабінет фізікі

Пачатак:                            14.20

Тэма: Арганізацыя выхаваўчай работы ў 2013/2014 навучальным годзе.
Мэта: забеспячэнне нарматыўна-метадычнага суправаджэння выхаваўчага працэсу
Форма правядзення: інструктыўна-метадычная нарада

Удзельнікі: Лапука Г.І.

Саўчук В.М.

Карунас І.С.

Кузьміч С.А.

Шука І.І.

Лашкевіч Г.К.

Цюпяшук Г.П.

Цабрук А.Р.

Грыпа Л.А.

Бух Н.А.

Раманюк Р.

Змест паседжання:
1.Пытанні для абмеркавання:

1.1.Аналіз работы МА класных кіраўнікоў за 2012/2013 навучальны год      Лашкевіч Г.К.
1.2. Азнаямленне з планам работы МА на 2013/2014 нав.г.       Лашкевіч Г.К.
1.3. Зацвярджэнне планаў выхаваўчай работы   Лапука Г.І.
1.4.Нарматыўна-прававое і навукова-метадычнае забеспячэнне па выхаваўчай рабоце ў 2013/2014 навучальным годзе      Лапука Г.І.
1.5. Дзённік класнага кіраўніка. Парадак вядзення.    Лашкевіч Г.К.
2.Практычная частка:
2.1. Выстава метадычнай літаратуры “Планаванне выхаваўчай работы ў класе”.
2.2. Нарматыўна-прававая база класнага кіраўніка.

2.3 Зацверджанне графіка адкрытых мерапрыемстваў

Літаратура:

1)Інструктыўна-метадычнае пісьмо «Асаблівасці арганізацыі і планавання ідэалагічнай и выхаваўчай работы ва установах агульнай сярэдняй адукацыі ў 2013/2014 навучальным годзе»

 

Паседжанне № 2

Дата правядзення:       19.12.2013

Месца правядзення:    кабінет фізікі

Пачатак:                            14.30

Тэма: Арганізацыя сацыяльна-педагагічнага ўзаемадзеяння з вучнямі, якія знаходзяцца на розных формах уліку
Мэта: садзейнічаць аказанню сацыяльна-педагагічнай і псіхалагічнай дапамогі дзецям і падлеткам у абароне іх правоў і інтарэсаў.
Форма правядзення: семінар- практыкум

Змест паседжання:
1.Пытанні для абмеркавання:
1.1. Нарматыўна-прававая аснова дзейнасці класных кіраўнікоў у рабоце з вучнямі, якія знаходзяцца ў сацыяльна небяспечным становішчы.   Лапука Г.І
1.2. Прычыны і матывы дэвіянтных паводзін.         Грыпа Л.А.
1.3. Работа класнага кіраўніка па раннім выяўленні нядобранадзейнасці ў сям’і.                   Цабрук А.Р.
2.Практычная частка:
2.1. Трэнінг “Ад дыягностыкі да карэкцыі”.
2.2. Ралевыя гульні “Вучні, бацькі, педагогі”.

Удзельнікі: Лапука Г.І.

Саўчук В.М.

Карунас І.С.

Кузьміч С.А.

Шука І.І.

Лашкевіч Г.К.

Цюпяшук Г.П.

Цабрук А.Р.

Грыпа Л.А.

Бух Н.А.

Раманюк Р.

Літаратура:

1.Макаранка А.Кніга для бацькоў.—М.,1989,стар.45-49,61-73.

2.Аскірка А. Шляхі-дарогі ў вялікі свет.-“Адукацыя і выхаванне”,№5, 2007г.,стар.41-48.

3.Дзераклеева Н.Бацькоўскі сход.- М.,2005,стар.46-52.

 

 

 

 

Пасяджэнне №3

Дата правядзення:       19.02.2014

Месца правядзення:    кабінет фізікі

Пачатак:                            14.30

Тэма: Псіхолага-педагагічная кампетэнтнасць класнага кіраўніка як аснова паспяховага партнёрства з сям’ёй
Мэта:павышэнне псіхолага-педагагічнай кампетэнтнасці класнага кіраўніка.
Форма правядзення: свабодны мікрафон

Змест паседжання:
1.Пытанні для абмеркавання:
1.1. Арганізацыя работы класнага кіраўніка па аптымізацыі ўзаемадзеяння вучняў і бацькоў.          Бух Н.А.
1.2. Фарміраванне спрыяльнага псіхалагічнага клімату ў калектыве вучняў і бацькоў.                        Цюпяшук Г.П.
3. Абмен вопытам па ўзаемадзеянні з сям’ёй.    Классныя кіраўнікі
Удзельнікі: Лапука Г.І.

Саўчук В.М.

Карунас І.С.

Кузьміч С.А.

Шука І.І.

Лашкевіч Г.К.

Цюпяшук Г.П.

Цабрук А.Р.

Грыпа Л.А.

Бух Н.А.

Раманюк Р.

 

Літаратура:

1)      Классному руководителю о работе с родителями. М, 2009

2)     В помощь классному руководителю. Мн, «Красико-принт», 2008

 

 

 

Пасяджэнне №4

Дата правядзення:       28.04.2014

Месца правядзення:    кабінет фізікі

Пачатак:                            14.30

Тэма: Сацыяльныя праблемы прафарыентацыі вучняў
Мэта: пошук рацыянальных спосабаў арганізацыі прафарыентацыйнай работы
Форма правядзення: семінар

Змест паседжання:
1.Пытанні для абмеркавання:
1.1. Сацыяльныя праблемы прафарыентацыі моладзі.   Шука І.І.
1.2. Сістэма работы па прафарыентацыі вучняў.           Лапука Г.І.

1.3 Падвядзенне вынікаў работы МА за год                                 Лашкевіч Г.К.

2.Практычная частка:

2.1. Абмеркаванне адкрытых мерапрыемстваў у класах

2.2.Выпрацоўка рэкамендацый на наступны год

 

Удзельнікі: Лапука Г.І.

Саўчук В.М.

Карунас І.С.

Кузьміч С.А.

Шука І.І.

Лашкевіч Г.К.

Цюпяшук Г.П.

Цабрук А.Р.

Грыпа Л.А.

Бух Н.А.

Раманюк Р.

Літаратура:

1)     Мониторинг качества образования. Мн, «Красико-Принт»,2005

2)    2.Аскірка А. Шляхі-дарогі ў вялікі свет.-“Адукацыя і выхаванне”,№5, 2007г.,стар.41-48.

 

Пратакол № 1

паседжання метадычнага аб’яднання класных кіраўнікоў Мураўскай СШ

                                                                                       ад 12.09.2013

Прысутнічалі:

Лапука Г.І. – нам. дырэктара па выхаваўчай рабоце

Саўчук В.М.

Карунас І.С.

Кузьміч С.А.

Шука І.І.

Лашкевіч Г.К.

Цюпяшук Г.П.

Цабрук А.Р.

Грыпа Л.А.

Бух Н.А.

Раманюк Р.М.

Пятручык К.А.

 

Тэма: Арганізацыя выхаваўчай работы ў 2013/2014 навучальным годзе.

Час правядзення:  14.20

Парадак дня:

1.Пытанні для абмеркавання:

1.1. Аналіз работы МА класных кіраўнікоў за 2012/2013 навучальны год      Лашкевіч Г.К.
1.2. Азнаямленне з планам работы МА на 2012/2013 нав.г.       Лашкевіч Г.К.
1.3. Зацвярджэнне планаў выхаваўчай работы   Лапука Г.І.
1.4. Вывучэнне нарматыўных дакументаў па арганізацыі выхаваўчай работы ў 2013/2014 навучальным годзе.    Лапука Г.І.
1.5. Дзённік класнага кіраўніка. Парадак вядзення.    Лашкевіч Г.К.
2.Практычная частка:
2.1. Выстава метадычнай літаратуры “Планаванне выхаваўчай работы ў класе”.
2.2. Нарматыўна-прававая база класнага кіраўніка.

2.3 Зацверджанне графіка адкрытых мерапрыемстваў

 

Слухалі:

1.Па першаму пытанню выступіла Лашкевіч Г.К.Яна прааналізавала работу МА класных кіраўнікоў за 2012/2013 нав.г. На падставе аналізу Ганна Канстанцінаўна акрэсліла задачы на новы навучальны год, пазнаеміла з планам работы МА на бягучы год.

2.Выступіла Лапука Г.І., якая азнаеміла з асноўнымі палажэннямі ІМП “Асаблівасці арганізацыі  ідэалагічнай і выхаваўчай работы ў 2013-2014 нав.г.” Яна  дала рэкамендацыі па планаванню выхаваўчай работы з класным калектывам  на новы навучальны год. Класныя кіраўнікі вывучылі і абмяркавалі ІМП.

3.Класныя кіраўнікі абмеркавалі, якую дакументацыю павінен весці кожны класны кіраўнік. Лашкевіч Г.К. прапанавала наступныя папкі:

1)дзеннік класнага кіраўніка (сюды ўваходзяць нарматыўна-прававыя дакументы)

2)план выхаваўчай работы класа

3)матэрыялы па выхаваўчай рабоце

4)работа з бацькамі

5)работа з сям’ей

 

Рашылі:

1.Класным кіраўнікам 1-11 класаў дасканала вывучыць нарматыўныя дакументы па выхаваўчай рабоце і кіравацца імі пры планаванні выхаваўчай работы.

2.Класным кіраўнікам 1-11 класаў прадставіць планы выхаваўчай работы намесніку дырэктара да 8.09.13

3.Аформіць папкі да 20.09.13:

1)дзеннік класнага кіраўніка (сюды ўваходзяць нарматыўна-прававыя дакументы)

2)план выхаваўчай работы класа

3)матэрыялы па выхаваўчай рабоце

4)работа з бацькамі

5)работа з сям’ей

 

 

Пратакол № 1

паседжання метадычнага аб’яднання класных кіраўнікоў Мураўскай СШ

                                                                                       ад 12.09.2013

Прысутнічалі:

Лапука Г.І. – нам. дырэктара па выхаваўчай рабоце

Саўчук В.М.

Карунас І.С.

Кузьміч С.А.

Шука І.І.

Лашкевіч Г.К.

Цюпяшук Г.П.

Цабрук А.Р.

Грыпа Л.А.

Бух Н.А.

Раманюк Р.М.

Пятручык К.А.

 

Тэма: Арганізацыя выхаваўчай работы ў 2013/2014 навучальным годзе.

Час правядзення:  14.20

Парадак дня:

1.Пытанні для абмеркавання:

1.1. Аналіз работы МА класных кіраўнікоў за 2012/2013 навучальны год      Лашкевіч Г.К.
1.2. Азнаямленне з планам работы МА на 2012/2013 нав.г.       Лашкевіч Г.К.
1.3. Зацвярджэнне планаў выхаваўчай работы   Лапука Г.І.
1.4. Вывучэнне нарматыўных дакументаў па арганізацыі выхаваўчай работы ў 2013/2014 навучальным годзе.    Лапука Г.І.
1.5. Дзённік класнага кіраўніка. Парадак вядзення.    Лашкевіч Г.К.
2.Практычная частка:
2.1. Выстава метадычнай літаратуры “Планаванне выхаваўчай работы ў класе”.
2.2. Нарматыўна-прававая база класнага кіраўніка.

2.3 Зацверджанне графіка адкрытых мерапрыемстваў

 

Слухалі:

1.Па першаму пытанню выступіла Лашкевіч Г.К.Яна прааналізавала работу МА класных кіраўнікоў за 2012/2013 нав.г. На падставе аналізу Ганна Канстанцінаўна акрэсліла задачы на новы навучальны год, пазнаеміла з планам работы МА на бягучы год.

2.Выступіла Лапука Г.І., якая азнаеміла з асноўнымі палажэннямі ІМП “Асаблівасці арганізацыі  ідэалагічнай і выхаваўчай работы ў 2013-2014 нав.г.” Яна  дала рэкамендацыі па планаванню выхаваўчай работы з класным калектывам  на новы навучальны год. Класныя кіраўнікі вывучылі і абмяркавалі ІМП.

3.Класныя кіраўнікі абмеркавалі, якую дакументацыю павінен весці кожны класны кіраўнік. Лашкевіч Г.К. прапанавала наступныя папкі:

1)дзеннік класнага кіраўніка (сюды ўваходзяць нарматыўна-прававыя дакументы)

2)план выхаваўчай работы класа

3)матэрыялы па выхаваўчай рабоце

4)работа з бацькамі

5)работа з сям’ей

 

Рашылі:

1.Класным кіраўнікам 1-11 класаў дасканала вывучыць нарматыўныя дакументы па выхаваўчай рабоце і кіравацца імі пры планаванні выхаваўчай работы.

2.Класным кіраўнікам 1-11 класаў прадставіць планы выхаваўчай работы намесніку дырэктара да 8.09.13

3.Аформіць папкі да 20.09.13:

1)дзеннік класнага кіраўніка (сюды ўваходзяць нарматыўна-прававыя дакументы)

2)план выхаваўчай работы класа

3)матэрыялы па выхаваўчай рабоце

4)работа з бацькамі

5)работа з сям’ей

 

 

Кіраўнік МА класных кіраўнікоў:                                       Лашкевіч Г.К.

 

 

 

 

 

 

Пратакол № 2

паседжання метадычнага аб’яднання класных кіраўнікоў Мураўскай СШ

                                                                                       ад 19.12.2013

Прысутнічалі:

Лапука Г.І. – нам. дырэктара па выхаваўчай рабоце

Саўчук В.М.

Карунас І.С.

Кузьміч С.А.

Шука І.І.

Лашкевіч Г.К.

Цюпяшук Г.П.

Цабрук А.Р.

Грыпа Л.А.

Бух Н.А.

Бунас А.В.

Пятручык К.А.

 

Тэма: Арганізацыя сацыяльна-педагагічнага ўзаемадзеяння з вучнямі, якія знаходзяцца на розных формах уліку.

Час правядзення:  14.30-15.40

Парадак дня:

1.Пытанні для абмеркавання:
1.1. Нарматыўна-прававая аснова дзейнасці класных кіраўнікоў у рабоце з вучнямі, якія знаходзяцца ў сацыяльна небяспечным становішчы.   Лапука Г.І
1.2. Прычыны і матывы дэвіянтных паводзін.         Грыпа Л.А.
1.3. Работа класнага кіраўніка па раннім выяўленні нядобранадзейнасці ў сям’і.                   Цабрук А.Р.
2.Практычная частка:
2.1. Трэнінг “Ад дыягностыкі да карэкцыі”.
2.2. Ралевыя гульні “Вучні, бацькі, педагогі”.

 

Слухалі:

1.Па першаму пытанню выступілаЛапука  Г.І..Яна акрэсліла  нарматыўна-прававую аснову дзейнасці класных кіраўнікоў у рабоце з вучнямі, якія знаходзяцца ў сацыяльна небяспечным становішчы.

2.Выступіла Грыпа Л.А., якая азнаеміла з прычынамі і матывамі дэвіянтных паводзін

3.З работай класнага кіраўніка па раннім выяўленні нядобранадзейнасці ў сям’і паведаміла  Цабрук А.Р.

 

Рашылі:

1.Класным кіраўнікам 1-11 класаў паўторна дасканала вывучыць нарматыўныя дакументы па рабоце .з вучнямі, якія знаходзяцца ў СНС

2.Класным кіраўнікам 1-11 класаў узяць на кантроль дзяцей, схільных да дэвіантных паводзін. Звярнуць увагу на іх занятасць у пазаўрочны час. Да 10.01.14 саставіць інфармацыю.

3.Класным кіраўнікам зрабіць карэкцыю сацыяльнага паспарту класа да 15.01.14. Правесці дыягнастычную работу з вучнямі і бацькамі (анкетаванне) з мэтай ранняга выяўлення праблем у сям’і да 30.01.14.

 

 

 

 

Пратакол № 2

паседжання метадычнага аб’яднання класных кіраўнікоў Мураўскай СШ

 

                                                                                       ад 19.12.2012

Прысутнічалі:

Лапука Г.І. – нам. дырэктара па выхаваўчай рабоце

Саўчук В.М.

Карунас І.С.

Кузьміч С.А.

Шука І.І.

Лашкевіч Г.К.

Цюпяшук Г.П.

Цабрук А.Р.

Грыпа Л.А.

Бух Н.А.

Бунас А.В.

Пятручык К.А.

 

Тэма: “Педагагічная падтрымка дзейнасці вучнёўскага самакіравання ”.

Мэта: вызначыць метады, прыёмы,  формы работы класнага кіраўніка па  арганізацыі работы органаў вучнёўскага самакіравання

Форма правядзення:  практыкум

Час правядзення:  14.30-15.40

 

Парадак дня:

1.1.Даклад “Роля вучнёўскага самакіравання ў арганізацыі актыўнай жыццядзейнасці калектыву”            Бух Н.А.

1.2. Дзейнасць  ГА “БРСМ” як эфектыўны сродак грамадска-патрыятычнага выхавання асобы      Цюпяшук Г.П.

1.3 Роля класнага кіраўніка ў развіцці вучнёўскага самакіравання  Бунас А.В.

2.Практычная частка

2.1. Аналіз работы органаў вучнёўскага самакіравання ў класных калектывах.

Класныя кіраўнікі

2.2. Распрацоўка сістэмы мерапрыемстваў па арганізацыі работы органаў вучнёўскага самакіравання                  Цюпяшук Г.П.

2.3.Папаўненне  метадычнай папкі “Капілка класнага кіраўніка”

 

 

Слухалі:

1.Па першаму пытанню выступіла Бух Н.А.Яна падкрэсліла вялікую ролю вучнёўскага самакіравання ў арганізацыі актыўнай жыццядзейнасці калектыву. Ніна Аляксееўна падзялілася вопытам работы ў гэтым напрамку. Яна падкрэсліла, што неабходна стварэнне сістэмы самакіравання як выхоўваючага асяродзя школы. Выступленне прыкладаецца.

2.Па другому пытанню выступіла Цюпяшук Г.П. Яна паведаміла аб дзейнасці ГА “БРСМ”, абяе перспектывах. Галіна Паўлаўна прааналізавала дзейнасць пярвічкі школы, падкрэсліла неабходнасць цеснай сувязі педпгоа-арганізатара і класнага кіраўніка.  Выступленне прыкладаецца.

3.Па трэццяму пытанню выступіла Бунас А.В. Яна паведаміла аб ролі класнага кіраўніка ў развіцці вучнёўскага самакіравання . Выступленне прыкладаецца.

4.Класныя кіраўнікі прааналізавалі арганізацыю самакіравання па класах.

5.Было абмеркавана інструктыўна-метадычнае пісьмо аб арганізацыі класнага кіраўніцтва і работы куратараў вучэбнай групы.

 

Рашылі:

1.Актывізаваць работу органаў вучнеўскага самакіравання, зрабіць яе больш цікавай і мэтазгоднай.

2.Класным кіраўнікам  уносіць у планы выхаваўчай работы работу  грамадскіх арганізацый; планаваць больш мерапрыемстваў з удзелам бацькоў.

3.Саставіць графік адкрытых мерапрыемстваў да 25.01.13

4.Правядзенне адкрытых мерапрыемстваў спланаваць на сакавік-красавік.

 

 

Пратакол № 2

паседжання метадычнага аб’яднання класных кіраўнікоў Мураўскай СШ

                                                                                       ад 19.12.2011

Прысутнічалі:

Лапука Г.І. – нам. дырэктара па выхаваўчай рабоце

Шука Г.А.

Саўчук В.М.

Карунас І.С.

Кузьміч С.А.

Шука І.І.

Лашкевіч Г.К.

Цюпяшук Г.П.

Цабрук А.Р.

Грыпа Л.А.

Бух Н.А.

Бунас А.В.

 

Тэма: Формы і метады сямейнага выхавання ў класе. Традыцыі ў сямейным выхаванні дзіцяці

Час правядзення:  14.30-15.40

Парадак дня:

1.Пытанні для абмеркавання

1.1.Даклад “Традыцыі ў сямейным выхаванні”        Цабрук А.Р.

1.2.Асноўныя накірункі супрацоўніцтва класнага кіраўніка з бацькамі.                                   Шука Г.А

1.3.Выкананне рашэнняў папярэдняга паседжання

2.Практычная частка

2.1.Абмяркаванне класнай гадзіны ў 5 класе “Мая сям’я”” Шука І.І.

2.2. Распрацоўка сістэмы мерапрыемстваў па сямейнаму выхаванню. Стварэнне  метадычнай папкі “Капілка класнага кіраўніка”

 

Слухалі:

1.1Па першаму пытанню выступіла Цабрук А.Р. з дакладам “Традыцыі ў сямейным выхаванні” , у якім яна акрэсліла асноўныя накірункі выхавання ў сям’і, расказала аб сямейным выхаванні ў школе.

1.2.Па другому пытанню выступіла Шука Г.А. з дакладам “Асноўныя накірункі супрацоўніцтва класнага кіраўніка з бацькамі. “ Ганна Аляксееўна расказала аб асноўных накірунках супрацоўніцтва сям’і і школы, аб асабістым вопыце работы.

1.3.Лашкевіч Г.К. паведаміла, што  рашэнні папярэдняга паседжання выкананы:

1.Класныя кіраўнікі 1-11 класаў дасканала вывучылі нарматыўныя дакументы па выхаваўчай рабоце і кіруюцца імі пры планаванні выхаваўчай работы.

2.Аформлены папкі да 20.09.11:

1)папка класнага кіраўніка (сюды ўваходзяць нарматыўна-прававыя дакументы)

2)план выхаваўчай работы класа

3)матэрыялы па выхаваўчай рабоце

4)работа з бацькамі

5)работа з сям’ей

3. 5.Наведалі адкрытае выхаваўчае мерапрыемства ў 5 класе (Шука І.І.)

2.1.Класныя кіраўнікі наведалі і абмеркавалі адкрытае мерапрыемства ў 5 класе (Шука І.І.) “Мая сям’я”. Класная гадзіна вельмі спадабалася настаўнікам і вучням. Яно  выхоўвае павагу да бацькоў, да сваей сям’і.

2.2.Класныя кіраўнікі прадставілі распрацоўкі мерапрыемстваў па сямейнаму выхаванню, якія ляглі ў аснову стварэння папкі “Капілка класнага кіраўніка”:

“Мама-сонейка мае” для 1-4 кл.

Кл. гадзіна “Гэтыя шкодныя канфлікты” для 7-9 кл.

Кл. гадзіна “Сям’я ў маім жыцці”

Кл. гадзіна “Падарожжа ў мінулае сваей сям’і”

 

Рашылі:

1.Класным кіраўнікам 5-11 класаў аформіць папку па прафарыентацыі

2. Працягваць абагульняць вопыт класнага кіраўніка Саўчук В.М.

3.Працягваць папаўненне папкі “Капілка класнага кіраўніка”

 

Кіраўнік МА класных кіраўнікоў:                                       Лашкевіч Г.К.

 

У этой записи один комментарий

  1. Лена Панизникова

    Спасибо за помощь в организации работы МО классных руководителей! Дворчанская школа.

Добавить комментарий

Этот сайт использует Akismet для борьбы со спамом. Узнайте, как обрабатываются ваши данные комментариев.