Кузьміч Святлана Анатольеўна
Кіраўнік метадычнага аб’яднання настаўнікаў пачатковых класаў, фізічнай культуры і здароўя
Настаўнік пачатковых класаў
Адукацыя: ВЫШЭЙШАЯ
Катэгорыя: ВЫШЭЙШАЯ
Педагагічны стаж: 25 гадоў
План
метадычнага аб’яднання настаўнікаў пачатковых класаў, фізічнай культуры і здароўя Мураўскай сярэдняй школы на 2013/2014 н.г.
Тэма : павышэнне якасці навучання і выхавання шляхам індывідуалізацыі і рознаўзроўневай дыферэнцыяцыі
Мэта: павышэнне ўзроўню педагагічнага майстэрства настаўнікаў і развіццё іх творчага патэнцыялу шляхам індывідуалізацыі і рознаўзроўневай дыферэнцыяцыі працэса навучання
Задачы МА :
1.Павышэнне якасці навучання ў адпаведнасці з індывідуальнымі магчымасцямі асобы вучня
2. Фарміраванне практычных уменняў і навыкаў на ўроках матэматыкі, развіццё лагічнага мыслення вучняў пачатковых класаў
3. Удасканальванне работы па пераемнасці сям’і, школы і бібліятэкара па арганізацыі чытацкай дзейнасці вучняў
4.Фарміраванне чытацкіх уменняў і навыкаў малодшых школьнікаў
5.Развіццё пазнавальнай дзейнасці вучняў
6.Захаванне і ўмацаванне здароўя ўдзельнікаў адукацыйнага працэсу
Паседжанне № 1
Дата правядзення: 30. 08.2013 г.
Месца правядзення: кабінет пачатковых класаў
Форма правядзення: інструктыўна-метадычнае паседжанне
Пачатак: 12г.30 мін.
Удзельнікі: Бух М.У.,Карунас І.С.,Кузьміч С.А.,Саўчук В.М.,Саўчук У.В.,Пятручык К.А.
Тэма: Нарматыўна- прававая база і вучэбна-метадычнае забеспячэнне адукацыйнага працэсу ў пачатковай школе ў 2013-2014 навучальным годзе
Мэта: абмеркаванне нарматыўна-прававой базы і вучэбна-метадычнага забеспячэння адукацыйнага працэсу ў пачатковай школе ў 2013-2014 н.г.
План правядзення
І. Пытанні для абмеркавання:
- Аналіз работы метадычнага аб’яднання настаўнікаў пачатковых класаў,фізічнай культуры і здароўя за 2012/2013 н.г. (Кузьміч С.А.)
- Задачы метадычнага аб’яднання настаўнікаў пачатковых класаў, фізічнай культуры і здароўя і абмеркаванне плана работы на 2013-2014 навучальны год ( Кузьміч С.А.)
- Абмеркаванне забеспячэння нарматыўнай,інструктыўна-метадычнай базы па вучэбных прадметах у пачатковых класах
3.1.“Аб выкладанні вучэбных прадметаў на 1 ступені агульнай сярэдняй адукацыі ў 2013/ 2014 навучальным годзе” ” (Карунас І.С.)
3.2. “ Аб выкладанні вучэбных прадметаў на 1 ступені агульнай сярэдняй адукацыі ў 2013/ 2014 навучальным годзе” (Саўчук В.М.)
3.3.”Аб выкладанні вучэбнага прадмета “Музыка” ў 2013/2014 навучальным годзе” (Пятручык К.А.)
3.4.“Аб выкладанні вучэбнага прадмета “Фізічная культура і здароўе” ў 2013/ 2014 навучальным годзе” (Саўчук У.В.)
- Кантрольна-ацэначная дзейнасць на ўроках у 3-4 класах па вучэбных прадметах “Музыка”,”Фізічная культура і здароўе”,”Выяўленчае мастацтва”,”Працоўнае навучанне” ( Кузьміч С.А.)
- Метадычныя рэкамендацыі па фарміраванні культуры вуснага і пісьмовага маўлення ва ўстановах адукацыі, якія рэалізуюць адукацыйныя праграмы агульнай сярэдняй адукацыі
( Саўчук В.М.)
- Аб некаторых асаблівасцях тэматычнага планавання па вучэбнаму дапаможніку “Матэматыка 3 клас Г.Л. Мураўёва, М.А. Урбант” (Карунас І.С.)
Паседжанне №2
Дата правядзення: 22.11.2013г.
Месца правядення: кабінет пачатковых класаў
Форма правядзення: семінар-практыкум
Пачатак: 09 г.25 мін.
Удзельнікі: Бух М.У.,.,Карунас І.С.,Кузьміч С.А.,Саўчук В.М.,Саўчук У.В.,Пятручык К.А..
Тэма: Тэарытычныя аспекты арганізацыі адукацыйнага працэсу
Мэта: разглядзець эмацыянальна-асабовыя асаблівасці малодшых школьнікаў, распрацаваць сістэму мер па стварэнню псіхалагічнага камфорту вучняў пачатковых класаў на ўроку
План правядзення
І. Пытанні для абмеркавання:
- 1. Узроставыя і псіхалагічныя асаблівасці дзяцей шасцігадовага ўзросту. Псіхолага-педагагічнае суправаджэнне вучняў у перыяд адаптацыі ( Пятручык К.А.)
- 2. Арганізацыя ўзаемадзеяння ўстаноў адукацыі ў забеспячэнні пераемнасці паміж дашкольнікамі і пачатковым звяном ( Рубель Л.А.)
ІІ. Практычная частка:
- Наведванне ўрокаў матэматыкі ў 1 класе ( Пятручык К.А.)
- Самааналіз і аналіз мерапрыемства, урока
Паседжанне №3
Дата правядзення: 14.02.2013г.
Месца правядзення: кабінет пачатковых класаў
Форма правядзення: семінар-практыкум
Пачатак: 12г.30 мін.
Удзельнікі: Бух М.У..,Карунас І.С.,Кузьміч С.А.,Саўчук В.М.,Саўчук У.В.,Пятручык К.А.
Тэма: Сумесная работа школы і соцыума ў арганізацыі пазакласнага чытання школьнікаў
Мэта: з мэтай фарміравання матываў звароту да дзіцячай кнігі і патрэбнасціў самастойным чытанні забяспечыць пераемнасць у рабоце педагога, бібліятэкара, своечасовы і цесны кантакт з бацькамі вучняў
План правядзення
І. Пытанні для абмеркавання:
1. Пераемнасць школы, бібліятэкара па арганізацыі чытацкай дзейнасці вучняў
( Пятручык К.А.)
2.Асаблівасці арганізацыі ўрокаў пазакласнага чытання ( Саўчук В.М.)
3. Формы і метады прывіцця навыкаў работы з кнігай
( Кузьміч С.А.)
ІІ. Практычная частка:
1.Наведванне ўрока пазакласнага чытання ў 3 класе(Карунас І.С.)
2.Самааналіз і аналіз урока
Паседжанне №4
Дата правядзення: красавік-май
Месца правядзення: кабінет пачатковых класаў
Форма правядзення: семінар-практыкум
Пачатак: 11 г.25 мін.
Удзельнікі: Бух М.У., Карунас І.С.,Кузьміч С.А.,Саўчук В.М.,Саўчук У.В., Пятручык К.А.
Тэма: Арганізацыя пераемственных сувязей паміж I і II ступенямі агульнай сярэдняй адукацыі”
Мэта: стварэнне ўмоў для аптымальнага завяршэння навучання на I ступені агульнай сярэдняй адукацыі
Форма работы: семінар-практыкум
Удзельнікі: Бух М.У., Карунас І.С.,Кузьміч С.А.,Саўчук В.М.,Саўчук У.В., Кузьміч С.А.
План правядзення
І. Пытанні для абмеркавання:
1.Гатоўнасць вучняў 4 класа да пераходу на II ступень агульнай сярэдняй адукацыі
( Кузьміч С.А.)
- Маніторынг стану фізічнага здароўя вучняў 4 класа
( Кузьміч С.А.)
ІІ. Практычная частка:
1.Дыягностыка паспяховасці навучання 4 класа. Падрыхтоўка і правядзенне выніковых кантрольных зрэзаў па матэматыцы, рускай і беларускай мовах
( Кузьміч С.А.)
Сачыненні-пісьмы будучым настаўнікам, класнаму кіраўніку “ Чаго я чакаю ад 5 класа” ( Кузьміч С.А.)
- Сумеснае правядзенне ўрокаў настаўнікамі 4 класа і настаўнікамі- прадметнікамі ( Кузьміч С.А., настаўнікі-прадметнікі )
- Правядзенне свята “ Бывай, пачатковая школа!”
( Кузьміч С.А.)
Літаратура:
1. Вучэбныя праграмы для агульнаадукацыйных устаноў з беларускай мовай навучання 1-4 2009 г.
2. » Пачатковае навучанне» №7 2011г. Стар.3-7″Інструктыўна-метадычнае пісьмо Міністэрства адукацыі РБ да 2011-2012н. г.
3.Інструктыўна-метадычныя пісьмы «Аб выкладанні вучэбных прадметаў на 1 ступені агульнай сярэдняй адукацыі ў 2013/ 2014 навучальным годзе»,»Аб выкладанні вучэбнага прадмета “ Выяўленчае мастацтва” ў 2013/ 2014 навучальным годзе «Настаўніцкая газета»№ 94
“ Аб выкладанні вучэбнага прадмета “ Музыка” ў 2013/ 2014 н.г.
4.Інсруктыўна-метадычнае пісьмо Міністэрства адукацыі РБ » Аб арганізацыі работы устаноў агульнай сярэдняй адукацыі па выкананню кантроля і ацэнкі вынікаў вучэбнай дзейнасці вучняў у перыяд безадзнакавага навучання на 1 ступені агульнай сярэдняй адукацыі»»Пачатковае навучанне» №8 2011г. Стар.3-8
5.Кодэкс Рэспублікі Беларусь аб адукацыі «Пачатковае навучанне» № 2-4 2011г. Стар.3-8,3-9,3-9.
6.Медико-педагогический контроль за организацией учебно-воспитательного процесса в начальной школе,-МН 2003 г.
7.Чупаха И.В.,ПужаеваЕ.С.,Соколова И.Ю.»Здоровосберегающие технологии в образовательно-воспитательном процессе»,научно-практический сборник инновационного опыта, МН 2001г.
8.Нижегородцева Н.В.,Шадриков В.Д.» Психолого-педагогическая готовность ребёнка к школе»
9.Ковалько В.И.»Здоровьесберегающие технологии»,1-4 класс,-М. 2004г.
10.Шулежко Е. Е.» Обучение чтению и письму»-Педагогика-1980,М.Академия 2001-288 стр.
11.Бесова М.К.» К познанию мира — через игру»- М.1995
12.Загурская Е.Л. «Использование активных форм и методовобучения в работе с младшими школьниками»- Мозырь:Белый ветер,2006 г.
13.Оморокова М.И.» Совершенствование чтения младших школьников», методическое пособие для учителя- М.,АРКТИ, 1999г.
14.»Пачатковае навучанне № 4 2009г. Спецвыпуск «Чалавек и свет»
15.»Пачатковае навучанне»№ 2-4 «Чалавек і свет» 2 клас
Кіраўнік метадычнага аб’яднання ( Кузьміч С.А.)